Автор: sidgysnksh
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Умаляю поможіть скоріше
Теми твору( на вибір)
1.Роздуми про майбутнє людини й людства у творах А.Азімова.
2. Мої враження від повісті-казки Д.Джонсон «Мандрівний Замок Хаула».
3. Моя улюблена книга зарубіжного письменника.
Автор: tan4iks4s
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
чим сучасні твори г Гейне та Дж Байрона
твір до 15 реченнь
Автор: Kaldybekova2130012
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Найти средства художественной выразительности
(эпитеты, метафоры, сравнения, звуковой ряд,
архаизмы олицетворения и др.)
Водопад
Шуми, шуми с крутой вершины,
Не умолкай, поток седой!
Соединят протяжный вой
С протяжным отзывом долины.
Я слышу: свищет аквилон,
Качает елию скрыпучей,
И с непогодою ревучей
Твой рёв мятежный соглашен.
Зачем, с безумным ожиданьем,
К тебе прислушиваюсь я?
Зачем трепещет грудь моя
Каким-то вещим трепетаньем?
Как очарованный стою
Над дымной бездною твоею
И, мнится, сердцем разумею
Речь безглагольную твою.
Шуми, шуми с крутой вершины,
Не умолкай, поток седой!
Соединяй протяжный вой
С протяжным отзывом долины!
Автор: aknurasylbek4
Предмет: Литература
Уровень: студенческий
Человек амфибия|[
Определите тему и основную мысль
Выпишите средства выразительности произведения
_______________
Помогите пожалуйста важно
Срочно
Автор: daha2450
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Якби ви могли змінити подвії наприкінці твору,то якби розвивалися далі?
Автор: drago44342
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Якая ідэі твора Вечар А. Дурава
Автор: nazik6718
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
як зображується майбутнє у творі фах
даю 70 баловв
Автор: zaynabqosimova1982
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Сачыненне на тэму якія ўрокі я атрымаў ад пані мар’і
Автор: 2factory
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Пытанні і заданні да твора
1. Знайдзіце ў творы выразныя і змястоўныя штрыхі, падрабязнасці
(дэталі) у паказе паводзін і характарыстыцы дзейных асоб (Даніка,
пана Цабы, пані Мар’і, панны Рузі і інш.).
2. Як вы лічыце, чаму пісьменнік назваў аповесць «Сірочы хлеб»?
Падумайце, прамы ці пераносны сэнс маюць гэтыя словы.
3. Сфармулюйце мастацкую ідэю твора.
4. Чым, на вашу думку, абумоўлена ўжыванне пісьменнікам вялікай
колькасці польскіх слоў і выразаў (паланізмаў)?
5. Разгадайце крыжаванку па ўрыўку з аповесці Я. Брыля «Сірочы
хлеб».
6. Выберыце з твора ўрывак для выразнага чытання або для ін-
сцэніроўкі, сцэнічнага прадстаўлення.
Автор: d11111d
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
доволі коротко і ясно сюжет твору Айвенго
мне падабаецца твор ,,Цітаўкі» Таму што гэта вельмі сур’ёзны і Ён аснован на рыяльных сабытіях