Автор: dastankott
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
помогите это сор! Если что мне просто лень его делать. Ладно даю 30 баллов
Автор: nazalieva1
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Написать сочинение про мою семью
Автор: liladidenkul
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Что такое доброта? Дать анализ на основе произведений Ч айтматова Первый учитель и красное яблоко, срочно! Пожалуйста! Развернутый ответ даю 80 баллов!
Автор: katalagaj7
Предмет: Литература
Уровень: студенческий
50 БАЛЛОВ ЗАРУБЕЖНАЯ ЛИТЕРАТУРА довести що король лир та його доньки це баллада
Автор: 0114Stupor
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
написать конспект про Гомера на Украинском
Автор: 7nutik7
Предмет: Литература
Уровень: студенческий
Почему Швабрин относился к Гриневу с неприязнью?
Гринев, напившись, оскорбил Швабрина.
Гринев получил должность, которую должны были дать Швабрину.
Алексей считал Петра своим соперником в борьбе за руку и сердце Маши.
Алексей и Петр имели противоположные политические взгляды.
Автор: Alsu252525
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Аналіз «пісні про Гаявату тема: igeя; дійові особи;
засоби художньої вираз- ності; — витети: метафори порівняння.
Автор: AoiKuro
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
придумати іншу кінцівку до твору 35 кіло надії, якась фантастична ШВИДШЕЕЕЕ
Автор: n1kitalev74
Предмет: Литература
Уровень: студенческий
Письмово пояснити актуальність балади для українців
Автор: drago2134
Предмет: Литература
Уровень: 1 - 4 класс
Полностью расписать ответы на вопросы (А.С.ПУШКИН) ((ДУБРОВСКИЙ))
1) В начале романа дается характеристика Кирилы Петровича Троекурова. Внимательно прочитайте пушкинский текст. Выражено ли в нем авторское отношение к Троекурову? Каким образом актер средствами художественного чтения передает отношение Пушкина к его персонажу?
2) Меняется ли эмоциональная окраска чтения актера, когда он начинает читать характеристику Андрея Гавриловича Дубровского? Если вы считаете, что меняется, то объясните, почему это происходит?
3) Какая фраза, особо выделенная чтецом, сообщает нам, что дальше пойдет рассказ об очень важном событии в жизни героев романа?
Вайна уносiць сотнi i тысячы чалавечых жыццяу. Але рэдка хто на самой справе перажывае за загiнуушых, за iх сем’i. Па тэлебачанню, у асноуным, паказываюць страты у вайне. Адны лiчбы. Людзi радуюцца, што невялiкiя страты, а не скарбяць аб загiнуушых.
Вайна – гэта жудаснае вiдовiшча. Вайна – гэта бяда. Мы у поунай меры не адчуваем гэтага, пакуль вайна не закране нас. I усе ж такi мы баiмся вайны. Кожны з нас спрабуе пазбегчы яе. Вайна патрэбна “вярхам”, а не простаму народу.
Але я лiчу, што вайна нiколi не закончыцца. Яна была, есць i будзе. У мяне такое адчуванне, што людзям патрэбна вайна. Чаму яны не спыняюць яе? Чаму не супроцьстаяць усей сваей сутнасцю? Ну, а калi б супрацiулялiся? Тады, здаецца, успыхнула бы яшчэ адна вайна. Хаця, калi б людзi проста адмовiлiся ад вайны, не прымалi яе. Не шлi забiваць у сувязi з другой, не iх рэлiгiяй i чым-небудзь яшчэ. Калi б людзi выкрэслiлi з мовы само слова “вайна”. Калi б не выконвалi загады, звязаныя з вайной. Тады б вайны нiколi не было. Але гэта мары. Такога нiколi не здарыцца. Тыя, хто змагауся раней, хто гiнуу лютай смерцю, хто не дачакауся, цi страцiу у вайне сваiх родных тыя нiколi не будуць ваяваць.
I сусветная, i астатнiя войны – гэта урок нам. Урок, якi мы дрэнна вывучылi. А адказваць прыйдзецца. Калi пачнецца вайна, чалавеку прыйдзецца забiваць сабе падобных. Мы не ведаем, што гэта такое. Твары забiтых будуць успамiнацца табе вечна. Я думаю, што удзельнiкi вайны ноччу бачаць кашмары, бачаць загiнуушых сяброу. Сяброу, якiя нiколi не вернуцца. Яны не вернуць той мiр, што быу да вайны. Вайна – гэта гiсторыя. Гэта перамены. Жудасныя перамены i жудасная гiсторыя.
Вайна пасля сябе пакiдае рану. Рану на целе Зямлi i на сэрцах людзей. Рану, якая гнаiцца i не зажывае. Нiколi не зажывае.