Автор: nurdanaaakylbaeva
Предмет: Английский язык
Уровень: 5 - 9 класс
Помогите пожалуйста
Fill in the gaps with the words. Three of them aren’t necessary: INDISTINCT, MEMBERSHIP, RIVAL, APPLICATION FORM, WATERFALL, AMATEURS, INFLATABLE, ANNUAL, REGRET, HESITANT, APOLOGY, ADDICTED, THREW IN THE TOWEL, ACCORDING, GENERAL TRUTH, ASSEMBLY HALL, RUSTS.
1. To get the ………. in this club you should fill in the ……… . 2. The chess player wasn’t able to continue the game so he ……….and shook his opponent’s hand. 3. Hundreds of …….took part in the ………… camping competition last summer. 4. You needn’t prove the ……….as everybody knows it. 5. He didn’t …….about his fault and didn’t want to express his ……… . 6. If you put iron into the water for a long time, it …… . 7. His speech was …….and nobody understood a word. 8. …….to the Headmaster’s order all the students gathered in the …… . 9. If I had a chance, I would visit Niagara ……. . 10. Those people who spend a lot of time playing computer games become …….to them.
Автор: ramazanovasania688
Предмет: Английский язык
Уровень: 5 - 9 класс
• high • miserable • clear • huge
• beautiful • cheeky • empty • wise
•happy • kind
Places- Mecta.
Pеорlе-люди.
Нужно распределить слова
Помагите прошу
Автор: annazubricka288
Предмет: Английский язык
Уровень: студенческий
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА ОЧЕНЬ СРОЧНО !
Fill in the gaps using Present Simple:
1) The art of crafting . (require) lots of skills. 2) Craftsman . (do) objects with his own hands. 3) Handwork . (consume) a lot of time. 4) Crafts . (be) роpular in Asian countries. 5) You can’t become a craftsman if you . (not/have) imagina- tion. 6) . you often . (make) greeting cards yourself? 7) . it. (involve) much time to make a gift item?
There . (be) lots of gift shops in our city. 9) This profession . (demand) creative skills. 10) How . you. (spend) your pastime?
Автор: dmariya
Предмет: Английский язык
Уровень: студенческий
1. Match each word with its definition
Artist, visitor, critique, mystery, installation, gallery, creator, portrait, satisfaction, skill
1. An essay or review in criticism of a work or literature, art, etc.
2. A person who visits.
3. The state of being pleased or contented; the feeling that one’s desires are fulfilled.
4. A person who practices one of the fine arts, esp. painting.
5. The ability to do something.
6. A long, usually narrow room in which works of art are shown.
7. Something that is installed, esp. an apparatus set up ready for use.
8. A picture, painting or photograph of a person, a picture in words.
9. One who creates.
10. Something strange or secret; a matter that is hidden or that cannot be understood or explain.
Автор: werwert128
Предмет: Английский язык
Уровень: 5 - 9 класс
1. Fill the gaps with words derived from the words in brackets:
(AMASE) The play was so _______, we felt ________ all the two hours of it.
(SURPRISE) Ben was ___________ to find his name in the list, even more _____________ it was for his mum.
(DISAPPOINT) This meeting was ____________, so much work and no result. Our boss was ____________ with us.
(RELAX) This trip was not a _____________ experience, but for his daughter it was a __________holiday – she did nothing but slept all days long.
(EXCITE) It’s always ____________ to visit new countries and places, but my girl-friend says it’s not___________ at all, she doesn’t like to leave her house.
Помогите пожалуйста
Автор: lover9976
Предмет: Английский язык
Уровень: 1 - 4 класс
Task 1 Fill the gaps with missing words.
Example 0. The speaker is not good at
sport
1. He loves watching and
all kinds of sport
2. His favorite sport is
3. He played in the park with his
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА ЭТО СОЧ
Автор: zhadanelina2010djs
Предмет: Английский язык
Уровень: студенческий
Decide whish adjective in eash pair has a positive meaning and whish has a negative meaning. Use a dictionary if necessary.
1) ambitious/pushy
2) self — confident/arrogant
3) bossy/assertive
4) frank/brusque
5) stubborn/determined
помогите пожалуйста дам 20 баллов
Автор: ryskeldiaida31
Предмет: Английский язык
Уровень: студенческий
Task 1 Fill in the gaps with «have to», «don’t have to, «must», «can’t», «may», «should». ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА УМОЛЯЯЮ
Автор: marik58
Предмет: Английский язык
Уровень: 5 - 9 класс
Fill in: out, away, through, off, on. после 11.05 ответ не нужен
Carry ____ remove; inspire, affect emotionally.
Carry ____ take away (by force), win, remove.
Carry ____ continue.
Carry ____ accomplish, make.
Carry ____ complete; bring out of difficulties.
фото для ясности (думаю, что сделала неверно).
Автор: olegolegovic4343
Предмет: Английский язык
Уровень: 5 - 9 класс
Заполните пропуски неопределенным артиклем или нулевым артиклем с существительными в сочетании с прилагательным such, добавьте данные прилагательные в функции определения по смыслу:
Слова: long, short, awful, comfortable, tasty, silly, smart, strict, strange, high, strong, low.
1. such — — way. 2. such — — dress. 3. such — — message. 4. such — — headache. 5. such — — prices. 6. such — — salary. 7. such — — chicken. 8. such — — law. 9. such — — shoes. 10. such — — legs. 11. such — — comments. 12. such — — people.
ДАЮ 30 БАЛЛОВ! СРОЧНО!
Объяснение:
Используйте одно из существительных в соответствующей форме, чтобы заполнить каждый пробел.
квалифицироваться
различаться
взвешивать
недопонимать
ясно
намереваться
осознавать
пропускать
1. художник действует как медиумическое существо, которое ищет свой путь к …
2. чем совершеннее художник, тем полнее будет ум переваривать и
преобразовывать . то, что является его материалом.
3. Многие художники отказываются от медиумической роли и настаивают на обоснованности своего . в
творческом акте.
4. в творческом акте художник идет от . к реализации через цепь
совершенно субъективных реакций.
5. результатом этой борьбы является . различие между намерением и его реализацией,
различие, которое художник не осознает.
6. чтобы избежать., мы должны помнить, что этот “коэффициент искусства” является личным
выражением искусства в сыром состоянии.
7. роль зрителя заключается в определении . произведения в эстетическом масштабе.
8. зритель приводит произведение в соприкосновение с внешним миром, расшифровывая и интерпретируя его внутренний .
ВОТ ПЕРЕВОД