Автор: nazalieva1
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Написать сочинение про мою семью
Автор: liladidenkul
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Что такое доброта? Дать анализ на основе произведений Ч айтматова Первый учитель и красное яблоко, срочно! Пожалуйста! Развернутый ответ даю 80 баллов!
Автор: dastankott
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
помогите это сор! Если что мне просто лень его делать. Ладно даю 30 баллов
Автор: katalagaj7
Предмет: Литература
Уровень: студенческий
50 БАЛЛОВ ЗАРУБЕЖНАЯ ЛИТЕРАТУРА довести що король лир та його доньки це баллада
Автор: 0114Stupor
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
написать конспект про Гомера на Украинском
Автор: 7nutik7
Предмет: Литература
Уровень: студенческий
Почему Швабрин относился к Гриневу с неприязнью?
Гринев, напившись, оскорбил Швабрина.
Гринев получил должность, которую должны были дать Швабрину.
Алексей считал Петра своим соперником в борьбе за руку и сердце Маши.
Алексей и Петр имели противоположные политические взгляды.
Автор: Alsu252525
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
Аналіз «пісні про Гаявату тема: igeя; дійові особи;
засоби художньої вираз- ності; — витети: метафори порівняння.
Автор: AoiKuro
Предмет: Литература
Уровень: 5 - 9 класс
придумати іншу кінцівку до твору 35 кіло надії, якась фантастична ШВИДШЕЕЕЕ
Автор: n1kitalev74
Предмет: Литература
Уровень: студенческий
Письмово пояснити актуальність балади для українців
Автор: drago2134
Предмет: Литература
Уровень: 1 - 4 класс
Полностью расписать ответы на вопросы (А.С.ПУШКИН) ((ДУБРОВСКИЙ))
1) В начале романа дается характеристика Кирилы Петровича Троекурова. Внимательно прочитайте пушкинский текст. Выражено ли в нем авторское отношение к Троекурову? Каким образом актер средствами художественного чтения передает отношение Пушкина к его персонажу?
2) Меняется ли эмоциональная окраска чтения актера, когда он начинает читать характеристику Андрея Гавриловича Дубровского? Если вы считаете, что меняется, то объясните, почему это происходит?
3) Какая фраза, особо выделенная чтецом, сообщает нам, что дальше пойдет рассказ об очень важном событии в жизни героев романа?
Ответ:Вось мой прыклад пераказу:
Я Халадка, вайсковы супольнік і верны сябар князя Вячкі. Я хачу распавесці вам пра яго жыццё і падвыгі, якія ён зрабіў у барацьбе з лівонскім ордэнам. Вячка быў князем Кукейноскага княства, васалам князя Полацка. Ён быў хорабрым і мудрым правадзірам, які захоўваў вернасць сваёй зямлі і народу.
У 1205 годзе Вячка перадаў частку зямель епіскапу Рыгі Альбрэхту ў абмен на абяцанне абароны ад літоўцаў. Але ён не даваў спакою крыжакам, якія хацелі падпарадкаваць усе Прыбалтыку. У 1207 годзе ён быў захоплены і дастаўлены ў цэпах у Рыгу, але епіскап пазней вызваліў яго. У 1208 годзе Вячка спаліў Кукейнос і пайшоў у рускія землі, а тэрыторыя яго княства была цалкам захоплена епіскапам.
Ліш толькі ў 1216 годзе пачалася вялікая вайна рускіх і эстоў супраць мечаносцаў. Ужо ў 1217 і 1219 гадах былі прадпрыняты сумесныя смаленска-новагародскія паходы ў Прыбалтыку, у 1221 і 1223 — уладзімірска-новагародскія. Вячка зноў з’явіўся ў крыніцах у 1223 годзе, калі новагародскі князь Яраслаў Усеваладавіч пастаўіў яго князем у горадзе Юр’еве (сучасны Тарту). Вячка паказаў сябе храбрым ваяводам, адракся некалькі нападанняў крыжакоў, але ў 1224 годзе загінуў пры абароне Юр’ева ад арміі епіскапа Альбрэхта.
Яго нязломны дух працягвае жыць у народзе. Гэта сымбалiзуе ягоны меч, меч князя Вячкi, што выносiць Якаў Палачанiн, паплячнiк i верны сябра князя.
Объяснение: