Автор: M3nsN
Предмет: Геометрия
Уровень: 5 - 9 класс
1. Укажите названия следующих элементов на рисунке (прямая, луч, отрезок):
Автор: djekskdkdksjwlwpdowp
Предмет: Геометрия
Уровень: 5 - 9 класс
найдите х (углы я сама назвала так)
Автор: gulfajruzaliakparov
Предмет: Геометрия
Уровень: студенческий
Автор: ilyamuzurov
Предмет: Геометрия
Уровень: 5 - 9 класс
какой треугольник может делиться биссектрисой на два прямоугольных треугольника.
Такой треугольник может быть прямоугольным.
В таком треугольнике все биссектрисы совпадают с высотами.
Автор: hioops
Предмет: Геометрия
Уровень: студенческий
памагити
Прямые параллельны, надо найти x
Автор: banan7871
Предмет: Геометрия
Уровень: студенческий
7. В рівнобедреному трикутникуАВС центри описаного та вписаного кіл є симетричними
відносно основи. Знайдіть кути трикутника ABC.
Автор: dzohakutlubaeva
Предмет: Геометрия
Уровень: 5 - 9 класс
сума двох кутів рівнобедреного трикутника та одного з його зовнішніх кутів дорівнює 258° Знайдіть кути трикутника
Автор: ulanovae946
Предмет: Геометрия
Уровень: студенческий
На клетчатой бумаге с размером клетки 1 x 1 изображены векторы d и t Найдите угол между этими векторами. Ответ дайте в градусах.
Автор: xohod90763
Предмет: Геометрия
Уровень: студенческий
Геометрия 9 класс (См. Скрин)
Відповідь:Якщо сторони трикутника відносяться як 2:3:4, ми можемо представити ці сторони як
2
�
2x,
3
�
3x та
4
�
4x (де
�
x — це деякий множник).
Отже, периметр трикутника дорівнює сумі всіх трьох сторін:
Периметр
�
=
2
�
+
3
�
+
4
�
=
27
P=2x+3x+4x=27
Обчислимо значення
�
x:
2
�
+
3
�
+
4
�
=
27
2x+3x+4x=27
9
�
=
27
9x=27
�
=
27
9
x=
9
27
�
=
3
x=3
Тепер, коли ми знайшли значення
�
x, можемо знайти довжини сторін трикутника:
Перша сторона:
2
�
=
2
×
3
=
6
2x=2×3=6 см
Друга сторона:
3
�
=
3
×
3
=
9
3x=3×3=9 см
Третя сторона:
4
�
=
4
×
3
=
12
4x=4×3=12 см
Отже, довжини сторін трикутника складають 6 см, 9 см і 12 см.
Пояснення: