Переведите пожалуйста текст с русского на английский язык пожалуйста
Переведите пожалуйста текст на русский
Переведите пожалуйста текст на русский
Ребят пожалуйста переведите текст с английского на русский
Ребят пожалуйста переведите текст с английского на русский
Переведите текст пожалуйста
Переведите текст пожалуйста
Переведите текст пожалуйста
Переведите текст пожалуйста
Переведите текст пожалуйста)
переведите текст пожалуйста)
Перекладите текст пожалуйста
Перекладите текст пожалуйста
Переведите этот текст,пожалуйста((
Переведите этот текст,пожалуйста((
Пожалуйста , переведите текст.
Пожалуйста , переведите текст.
Помогите перевести текст пожалуйста
Помогите перевести текст пожалуйста
Пожалуйста переведите На русский
Пожалуйста переведите
На русский
Дам сто (100) баллов внизу смотрите за качество иzвините;)
дам сто (100) баллов
внизу смотрите
за качество иzвините;)
Эссе на тему Моя любимая страна на английском про Америку
эссе на тему Моя любимая страна на английском про Америку
Срочно! С каждым словом сделать предложение. Architect Cleaner Computer programmer Dentist Engineer…
Срочно!
С каждым словом сделать предложение.
Architect
Cleaner
Computer programmer
Dentist
Engineer
Factory worker
Firefighter
Hairdresser
Secretary
Tour guide
Badly paid
Boring
Challenging
Safe
Well-paid
Dream
Waiter
Waitress
To make money
To manage
To put
To explore
Put the words into the correct order to make sentences. yesterday / in / we / the / were / park . Sunday…
Put the words into the correct order to make sentences.
yesterday / in / we / the / were / park .
Sunday / they / to / cinema / the / last / went.
spent / day / the / boating / boys / all.
did / your / shirt / yellow / buy / where / you ?
had / with / the / on /1 / dinner / night / family / Tuesday .
play / football / the / didn’t / Keith / in / street.
abroad / did / last / travel / summer / you ?
Ответьте пожалуйста(10б)
Task 3 Put the verbs in brackets into the Present Simple. She ………….(get) up at 5:00. She …………….(not/watch)…
Task 3 Put the verbs in brackets into the Present Simple. She ………….(get) up at 5:00. She …………….(not/watch) a DVD in the evening. He ………….(have) a cup of tea in the eveving. He ………………(not/go) to bed at 10:00.
У кого есть ответ можете дать пж пж
у кого есть ответ можете дать пж пж
Образуй степени прилагательных:kind,dirty, big, large, good, happy,sad,bad, sunny,clean.
образуй степени прилагательных:kind,dirty, big, large, good, happy,sad,bad, sunny,clean.
Whereas, their preparation considerable physical effort and great artistry. Therefore, I am happy with…
Whereas, their preparation
considerable physical effort and great artistry.
Therefore, I am happy with every
of my favourite sportsmen as my own.
However, it is necessary for
new records
Помогите пожалуйста сделать срочноо!
Помогите пожалуйста сделать срочноо!
Какое время?Barbara has been going her make-up for half an hour but hasn’t finished. Срочно!пожалуйста!
Какое время?Barbara has been going her make-up for half an hour but hasn’t finished. Срочно!пожалуйста!
6 Characteristics of the procedure for performing a medical test of the study of blood pressure Al on the brachial artery 1.1. Check the tonometer and stetofonendosco serviceability 1.2. Process your hands with a bird’s level 1.3. Introduce yourself to the patient, explain 1.4. Offer na. purpose, course of the procedure and get his consent. or help the patient take a comfortable position: sit or rest. 2. 2.1. Attach the patient’s hand, placing her palm up, at the level of the heart, wring the tonometer’s cuff on the patient’s shoulder. Two fingers should be placed between the cuff and shoulder surface (one finger for a hand), and its lower edge should be 2.5 cm above the elbow of children and adults with a small volume of a 2.2 hole. Put the first finger on the back side above the patient’s hand, and the second first third, fourth fingers along the radial artery, starting from the base of the patient’s finger. 2.4. Press the artery slightly to the radius and feel its tulsapia 2.5. Gradually inflate the air with a pear tonometer until the pulse disappears. This pressure level, beyond the sclerometer scale of the meter, corresponds to the systolic pressure. 2.6. Bleed air from the cuff and prepare the instrument for further re-inflation. 2.7. Place the ondoscopic stetor membrane at the bottom edge of the cuff over the projection pressed to the skin, but not attached — 1 level exceeding 2.9. Keeping the position of the stethoscope of the endoscope, start to lower the air from the market from the brachial artery in the area of the ulnar hollow, slightly lowering the effort at 30 mmHg. St speed of 2-3 mm Hg. Art. in a second. With a pressure of more than 200 mm Hg. Art. admits 2.8. After fixation of the membrane, the cuff can be quickly pumped up to an increase in this indicator to 4–5 mm Hg. Art. in a second. record the appearance of the first tone on the scale of the tonometer — this is the systolic pressure, the value of which must coincide with the estimated pressure obtained by 1m palpation! m by 2.10. 2.11. Mark on the scale on the tonometer the termination of the loud last tone — is the diastolic pressure. To control the complete disappearance of the tones, continue auscultation until the pressure in the cuff decreases by 15-20 mm Hg. relative to the last tone. 2.12. Bleed the air from the cuff b: H. End of procedure 3.1. report patient blood pressure results.